همت جهادگران قرارگاه شهید سلیمانی در توزیع ۱۱۴۲ بسته غذایی 

مسئول قرارگاه جهادی شهید قاسم سلیمانی گفت: جهادگران قرارگاه جهادی شهید سلیمانی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۱۴۲ بسته غذایی را در منطقه غرب شهر اصفهان در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع کرده اند.

حمیدرضا ویسی مسئول قرارگاه جهادی شهید قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   اظهار داشت: ۸ ماه است که بدون وقفه و شبانه‌روزی به منظور مبارزه با کرونا مشغول خدمات‌دهی به مردم و آسیب دیدگان از این بیماری هستیم.

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا قرارگاه شهید سلیمانی با همکاری سازمان بسیج و کمیته امداد امام خمینی (ره) هر دو هفته یکبار، ۷۲ بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، گوشت، حبوبات، روغن، ماکارونی و پنیر به ارزش تقریبی ۳۵۰ هزار تومان را در بین ۳۵۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده کرونا در منطقه غرب اصفهان توزیع می‌کند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید قاسم سلیمانی ادامه داد: اعضای این قرارگاه که از بین اقشار مختلف مردم هستند علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی اقدامات دیگری را مثل ضدعفونی کردن معابر و آپارتمان‌ها، توزیع اقلام بهداشتی، خرید لوازم مورد نیاز مردم و پایش سلامت انجام می‌دهند.

او گفت: در ابتدا تمام هزینه‌های جاری قرارگاه از پس‌انداز و هزینه شخصی اعضا تأمین می‌شد؛ ولی در ادامه خیران و بانیان محترم با مشاهده فعالیت‌های قرارگاه تأمین هزینه‌ها را به عهده گرفته‌اند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.